// Miss Mustache !

Bonjour!

RARELY UPDATE ANY ENTRY IN THIS BLOG. MORE ACTIVE AT Click Here

This blog for tutorial. My blog diary is Amazing Beautiful :)  



Tagboard




My Melody


Visit dem'

 AUNI
 ALIA
 BIHA



The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Random :)
Assalamualaikum and muchoos love fellas! okay sehat ? tak sehat pergi jumpa bomoh okay. wakaka. dah lame kot anis tak post entry. ni post pun sebab ade req from aminah. haha. demi kau. aku sanggup bukak lappy taw ngekkk #madah terkejut orang main mercun. naseb takde heart attack doeeeee -00-

                                                   

act harini birthday Aminah. haha. Happy birthday birthday girl. May Allah bless you. aku sentiasa doakan kebahagian kau dengan sape-2 pun dan aku sayang kentut-2 kat kau taw. jangan lupa aku. aku sentiasa ade dekat sebelah, belakang, depan, tepi kau saat kau perlukan aku. muahahaha. ayat tak menahan. LOL, ILOVEYOUkaungekkk! haha. sorry hadiah aku tak mewah mana nak bagi kau. sorry doe. heeeeee :)

btw anis dengan haziq dah sebulan. kejap jek kottttt! haha. ala bukan korang kesah pun kan? haha. harap kita okay-2 jek cet. anis takde lah mengharap sangat dengan hubungan kita. biase-2 jeww. tanak terlalu obses. haha saket nanti terima kenyataan leteww. lagipun dia nak SPM anis pulak nak PMR. so maseng-2 paham keadaan maseng-2. belajar rajen-2 sayang. jangan malas. haha. nanti anis ketuk baru tahu. wakaka. i love you sayang. hahaha. jiwang karat abes aku ni. huahua

ButTheWay sape cikgu sekolah dia takde bagi Homeworks ? angkat kaki cepat. nak pindah sekolah korang ni. hahaha. cbox anis taw. muahaha. tipu lah kan sekolah korang tak bagi hw kan ? sekolah anis berlambak gila tahu. biase lah nak exam. cg push kuat gila kiteorang. stress pun ade weh. tapi untuk setahun jek. naik form4 dah boleh rileks. tapi tadelah rileks sangat. nanti form 5 amek kau dah kelam dah. hahaha. setiap matapelajaran ade hw sendiri. haha. ayat tak menahan weh. untung lah sape yang takde kerja sekolah cuti go xi fai cai ni. kalau sekolah kluster tu dah beribu-2 dah hw dia letak dalam blog. kiteorang juga kene print dan buat. malas taw tapi ape kan daya, nak pandai. terima jew lah dengan hati yang redha --' haha

                                             

Labels: